HelpDesk er et tilbud til virksomheder, der gerne vil have hurtig og professionel IT-support. Med HelpDesk får du en driftsstøtte- og beredskabsaftale, der sikrer hurtig hjælp til brugere med IT-problemer.
Hovedparten af virksomheder er idag brugere af computere og IT-systemer. Brugen af IT giver mange muligheder, men gør os ligeledes afhængige af systemernes funktiomalitet.
De fleste mennesker har på et eller andet tidspunkt siddet med en computer eller et system der gik ned. De kender også frustrationerne og det ærgelige i at spilde sin tid på det.
Med HelpDesk kan virksomhedens medarbejdere få hurtig hjælp fra IT Foqus' supportere, så problemet kan blive afhjulpet, og medarbejderen kan vende tilbage til sit primære arbejdsområde.
Aftalen indeholder:
- HelpDesk fra 8.00 - 17.00
- Beredskabsaftale uden for normal åbningstid
- Klippekort til afregning af forbrugt tid
- Software til fjernsupport af PC
- Garanteret lav responstid
Virksomhedens udbytte
- En HelpDesk, der er afstemt med virksomhedens behov, således at samarbejdet skaber optimal værdi for brugeren og virksomheden
- Hurtig og smidig adgang til bred og dyb kompetence
- En stabil HelpDesk, der altid er til rådighed, når behovet opstår
- Tilfredse IT-brugere
Status på support følges fra det øjeblik opgaven registres og til den er fuldført.
|